5. december 2019

Undervisning – Forstyrrelser med stof til eftertanke

Vores udgangspunkt er teaterpædagogisk tænkning og erfaringer fra praksis. I et dynamisk undervisningsrum åbner vi til dialog og refleksion, fordi vi tror på, at viden, læring og udvikling bliver skabt i fællesskab. Vores kobling mellem teori og praksis er stærk og med undervisningen vil vi forstyrre, inspirere og udfordre. Målet er at give deltagerne noget brugbart med hjem.

Vi har ingen færdige hyldevarer – vi skræddersyr direkte til jer!

Hus_U_P

Skal personalegruppen have en temadag eller en workshop med nye input til at vende hverdagen lidt på hovedet – og dermed gøde jorden for udvikling?

Læs mere om undervisning til personale her

 

Hus_U_L

Skal ledelsen have et kompetenceløft eller en temadag med nye input til at se verden og virkeligheden med nye briller og fra andre vinkler?

Læs mere om kompetenceløft til ledelsen her

 

Hus_U_S
Med et twist af TUT & TUT underviser vi i relationsarbejde, kommunikation og demens i folkeskolen, på Sosu-skolen og andre sundhedsfaglige uddannelser. Al undervisning formidles med øje for målgruppens alder og faglige niveau.

Læs mere om formidling i skoler og på uddannelser her